Wednesday 1 February 2012

Saya Jadi Blogger Kerana....

* Salam *

Closing date:
15 Feb 2012
*******************************************



Saya jadi blogger kerana:

1. blog sebagai online diary saya, tempat utk saya mencatat
nota2 penting, jadual etc. di samping blh release tension dgn upload video ke dlm blog

2. meceritakan ttg sesuatu event dlm hidup melalui gambar2, hidup lebih ceria gitu bila dpt luahkan perasaan ikut citarasa sebebasnya ;p

3. mengenali rakan2 blogger lain & belajar pelbagai perkara yg tidak saya ketahui
(tambah rakan & bertukar2 ilmu terutamanya ilmu blogging)

4. mempromosikan produk2 yg saya jual utk jana pendapatan sampingan
(port utk online business)

5. peluang dpt hadiah2 melalui contests & giveaway
mcm contest dari apamaujadi.com ni ^_^ hehehe...
klau menang free2 je dpt RM50...best kan ;p


wallahu'alam
^_^

No comments:

Post a Comment