Sunday 19 February 2012

Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog

* As-salamu'alaikum *

Due: 20 Feb 2012

Apa yang akan Atie lakukan dengan hosting ini jika Atie dipilih sebagai pemenang?

Jika Atie terpilih sbg pemenang hosting percuma ini yg ditaja sepenuhnya oleh pihak Elfbytes Web Hosting (Malaysia Web Hosting) dan Pengendali Blog ... Atie akan:

* membangunkan laman web sendiri yg mengandungi info ubat berdaftar di Malaysia kerana Atie seorang farmasi :) Semestinya laman web ini memberi info ubat yg dijamin sah di sisi undang-undang & diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia :)
* laman web ini juga akan lebih dipenuhi info bergambar yg berkualiti tinggi
* laman web ini bakal membincangkan maklumat kerjaya seorang ahli farmasi sama ada bakal pelajar jurusan farmasi, pelajar sarjana muda dan sarjana farmasi, pensyarah jurusan farmasi, pegawai farmasi di Kementerian Kesihatan Malaysia, ahli farmasi di farmasi komuniti, ahli farmasi di kilang pembuatan ubat, penyelidik farmasi dan juga sesiapa shj yg berminat utk lebih mendalami ilmu farmasi :)

InsyaAllah .. moga diizinkan agar memberi manfaat kesihatan kpd semua.

 



Bagi yg berminat, blhlah layari "Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog" :)


Tempat Pertama

Satu pakej hosting, ELF1GS, yang ditaja sepenuhnya oleh pihak Elfbytes Web Hosting selama 2 tahun (bernilai RM200). Pakej ini mempunyai spesifkasi seperti berikut:

1 GB space
20 GB bandwidth
5 addon domains
Unlimited MySQL databases
Unlimited Email accounts
Unlimited FTP accounts
Inilah peluang untuk Atie mengembangkan lagi portfolio blogging dengan membuka blog baru, atau menggunakan domain sendiri kerana sekarang masih menulis di hosting percuma blogspot.com. ini...

Tempat Kedua

Domain percuma selama 2 tahun bernilai RM70
Wallahu'alam

------
RESULT: -ve
-----

No comments:

Post a Comment